Modalitati de Livrare
Livram produse oriunde in tara, prin intermediul curieratului rapid . Produsele se vor livra utilizand modalitatea specificata in factura, sau in functie de optiunea clientului, in cazul comenzilor online. Expeditia se face in termen de 1 sau 2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, pentru produsele aflate in stoc. Pentru produsele ce nu se afla in stoc, vom stabili data de livrare de comun acord cu clientul. TEHNIC24 nu isi asuma responsabilitatea pentru comenzile la care clientul greseste datele de livrare.
Livrarea se poate face prin urmatoarele modalitati:
1. Curier rapid( Fan Courier): timp de livrare – 1-2 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii de catre noi si in conditiile in care produsele sunt in stoc.
2. IMPORTANT: In cazul comenzilor plasate pana in ora 14:00 vor fi livrate in 24h ,iar comenzile plasate dupa ora 16:00 vor fi livrate in 48h
Garantii si Retur
Marfa se poate returna, de catre tine( in calitate de client), la sediul nostru( in calitate de vanzator) in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului (cf.art.9/OG106/1999), tu ai obligatia de a returna produsul intact, fara urme de utilizare, in starea de nou in care ti s-a livrat, de preferat – in ambalajul lui original, chiar daca ai desfacut cutia( cf. legii 249/2015). Garantia comerciala a produselor, bunuri de folosinta indelungata, este de 1 an. Garantia comerciala nu influenteaza garantia legala de conformitate, definita de legea 449/2003, care este de 2 ani.
Garantia de conformitate se refera la capacitatea produsului de a functiona in scopul pentru care a fost creat si de a corespunde specificatiilor sale tehnice. Orice neconformitate sesizata de client trebuie notificata vanzatorului in termen de cel mult 2 luni de la constatarea ei. In caz contrar clientul nu mai poate solicita masuri reparatorii. Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Conform art.18 a legii 449/2003, lipsa conformitatii aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se presupune ca a existat la livrarea acestuia. Daca lipsa de conformitate a produsului apare dupa 6 luni, clientul trebuie sa faca dovada ca aceasta a existat inca de la data achizitiei.
In cazul constatarii lipsei conformitatii, clientul are dreptul sa solicite vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului, fara plata, cu exceptia cazului cand solicitarea este imposibila sau disproportionata, sau de a beneficia de reducerea corespunzatoare a pretului ori de a rezilia contractul de vanzare-cumparare, in conditiile legii 449/2003, art. 13 si 14.
Orice reparare sau inlocuire a produsului va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si cumparator. Garantia presupune actionarea in conformitate cu instructiunile de folosire a produsului si manevrarea lui corecta, precum si respectarea conditiilor din certificatul de garantie. Returnarea produselor defecte in perioada de garantie se face in ambalajul original, de preferat, nu obligatoriu( cf legii 249/2015). Defectele aparute in perioada de garantie sunt rezolvate gratuit, in limita specificatiilor tehnice oficiale ale fabricantului.
Costurile de care e posibil sa va ocupati dumneavostra, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor (costul transportului). Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original, de preferat, de asemenea nedeteriorat, cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat. In caz contrar conform legii, se vor aplica penalitati. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
Dorim sa subliniem importanta verificarii cu atentie a exteriorului coletului. In cazul in care coletul/ coletele prezinta lovituri, deformari sau deteriorari, va rugam sa intocmiti un proces verbal de constatare impreuna cu agentul de curierat cu privire la aspectele observate.
Riscul de deteriorare a produselor se transfera catre client in momentul in care acesta intra in posesia fizica a produselor( conform OUG 34/2014, articolul 20).
Orice reclamatii ulterioare receptiei produsului, in lipsa unui proces verbal de constatare incheiat impreuna cu agentul de curierat, sunt nule.
Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:
I.Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
II.OUG 34/2014, articolul 20
Important: interventia directa asupra produsului sau in alte service-uri decat cele din Certificatul de Garantie duce imediat la pierderea garantiei produsului.
Politica de Returnare
Conform legislatiei in vigoare, puteti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor. Produsele se pot returna numai in stare noua, neutilizate, in cutia originala( de preferat) si ambalate corespunzator pentru a le asigura protectia in timpul expeditiei. Nu se acceptă returnarea produselor desigilate sau deteriorate. Banii se vor inapoia prin virament bancar, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului retur, mai putin costul expeditiei initiale.
Recomandam ca produsul sa fie returnat in ambalajul original, cu toate componentele, accesoriile si documentele de care dispune si cu care a fost expediat de magazinul nostru. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Costul de transport pentru returnarea produsului este suportat de catre cumparator. In cazul in care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricatie sau deteriorari in timpul transportului va rugam sa ne contactati in maxim 24 de ore de la primirea coletului. Costul trimiterii produselor defecte in garantie sau produselor returnate este suportat in intregime de catre client. Orice trimitere trebuie notificata inainte, telefonic sau prin e-mail.